Ajanvaraus

Tervetuloa varaamaan aika fysioterapiaan, osteopatiaan, hierontaan tai äänimaljarentoutukseen.

  • Tutustu palveluihin ja valitse haluamasi hoito valikosta.
  • Jos olet tulossa ensimmäistä kertaa fysioterapiaan, muista valita hoidoksi ensikäynti.


Jokaisen vastaanottokäynnin hintaan sisältyy vastaanotolla käytettävä kertakäyttöinen kasvomaski. 

Jos ajanvaraus ei näy alla, siirry ajanvaraukseen tästä.

Ajanvarauksen peruminen

  • Mikäli olet estynyt saapumasta varaamallesi ajalle, tulee peruutus tehdä viimeistään 24h ennen varattua aikaa. Muussa tapauksessa veloitamme täyden hinnan.
  • Ajanvarauksen peruutukset tulee tehdä ensisijaisesti sähköpostistasi löytyvän varausvahvistuksen peruutuslinkin kautta tai vaihtoehtoisesti sähköpostilla: info@fysioluhtavilla.fi. Kerro viestissä nimesi sekä aika, jonka haluat peruuttaa (päivämäärä kellonaika, hoitaja).
  • Viimehetken (alle 24h ennen varattua aikaa) peruutuksissa, otathan yhteyden suoraan henkilöön, jolle olet varannut ajan.
    Jannina Pylväläinen: jannina@fysioluhtavilla.fi
    Saija Pohjanvirta: saija@fysioluhtavilla.fi
    Tove von Weymarn: tove@fysioluhtavilla.fi
    Karoliina Anttonen: karoliina@fysioluhtavilla.fi

Asioithan meillä vain terveenä. Jos sinulla on yhtään flunssainen olo, peruthan aikasi ja varaat uuden ajan myöhemmäksi.

Ensikertaa FysioLuhtavillassa

Tervetuloa vastaanotolle! Mikäli saavut ensimmäistä kertaa FysioLuhtavillaan, lukaisethan tämän läpi:

  • Avaamme ovet 15min ennen varaamaasi aikaa.
  • Kaikkien vastaanottoaikojen välissä on 15min tauko, jonka aikana hoitohuoneet ja pinnat puhdistetaan edellisen asiakkaan jälkeen. Samalla minimoimme korona-aikana turhat kontaktit.
  • Ohjaamme sinut paikan päälle saavuttuasi pesemään kädet. Hoitohenkilökuntamme käyttää maskia kaikkien asiakkaiden kanssa. Suosittelemme maskin käyttöä myös asiakkailla ja saat tarvittaessa maskin paikalle saapuessasi. Hoidon aikana maskin voi tarvittaessa poistaa.
  • Varaa ensimmäisellä käynnillä noin 5min aikaa rekisteri- ja esitietolomakkeen täyttämiseen.
  • Kysymme ensimmäisen käyntisi yhteydessä henkilötunnuksesi. Olemme terveydenhuollon ammattihenkilöitä ja siten velvollisia laatimaan asiakkaasta potilasasiakirjat ja säilyttämään ne potilaan asemasta ja oikeuksista annetun lain edellyttämällä tavalla. Henkilötunnus merkitään potilasasiakirjoihin potilaan yksilöimistarkoituksessa. Terveydenhuoltoalan toimintaa valvovat mm. Valvira sekä AVI.